sobota, 12 września 2015

Remember why you started.

Cześć!
Za nami już kolejny tydzień szkoły. Jak Wam idzie? Macie już dosyć tak samo jak ja? :D Zresztą, mniejsza z tym. Dziś przychodzę do Was z sesją, którą wykonałam dokładnie rok temu. Pamiętam jakby to było wczoraj, jak się denerwowałam, ponieważ była to moja pierwsza sesja z obcą osobą. I oczywiście stres okazał się kompletnie niepotrzebny. Ewelina okazała się mega sympatyczną, zabawną i przemiłą osobą. Współpracowało się z nią świetnie! Zaowocowało to kolejnym spotkaniem, z którego zdjęcia możecie znaleźć TUTAJ.
W sumie ze mną jest tak zawsze. Zawsze boję się czegoś nowego, że nie będę potrafiła się odnaleźć czy nawiązać jakąś sensowną rozmowę. A później okazuje się, że moje przypuszczenia były bezpodstawne i sama się z siebie śmieje. No cóż, może jeszcze jestem za mało pewna siebie, może kiedyś uda mi się tego pozbyć. A tymczasem zapraszam do obejrzenia efektów tej zeszłorocznej sesji.

Modelka: Ewelina Nieckarz

Buziaki, Klaudia

9 komentarzy:

  1. Cudowna modelka! wykorzystaj ją jeszcze kiedyś!

    Przedostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a modelka ma ciekawą urodę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra modelka to i dobre zdjęcia :) widać , że dobrze czuje się przed obiektywem. i ma przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również boję się czegoś nowego, ale niepotrzebnie . Modelka przepiękna ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 7 zdjęcia chyba najlepsze z tej serii, modelka ma ciekawą urodę! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń