poniedziałek, 23 lutego 2015

biologicznie-chemicznie

Jestem w pierwszej klasie liceum na profilu biologiczno-chemicznym, W ramach zajęć raz w miesiącu mamy wyjazd do Instytutu Biotechnologii Stosowanej i Nauk Podstawowych. Tam mamy prowadzone przez wykładowców wykłady i ćwiczenia. Na przemian raz z biologii, a raz z chemii wykonujemy przeróżne zadania, badania, doświadczenia. To bardzo ciekawe lekcje wiele wnoszące do mojego profilu. Pomiędzy ćwiczeniami staram się sfotografować wszystko co co ciekawego robimy.
Dziś zapraszam na małą dawkę zdjęć z takich wykładów :)


















2 komentarze:

  1. Zazdroszcze takich zajęć :)
    Ja tez byłam w biol-chemie i niestety moja szkoła nie organizowała takich wyjazdów i zajęć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt to bardzo ciekawe zajęcia :) Wiele można się tam nauczyć i świetnie jesteśmy traktowani, nawet mamy dostęp do wszystkich sprzętów :3

      Usuń