wtorek, 25 sierpnia 2015

Black & White

Cześć!
Jak Wam mija ostatni tydzień wakacji? U mnie jest całkiem ciekawie, ale jak pomyślę o zbliżającej się szkole i jesieni to robi się smutno, zdecydowanie za szybko minęły te wakacje. Ale nie o tym teraz. Mam dla Was kilka moich ujęć i prostą stylizację, która może być np. odpowiednia na to zbliżające się rozpoczęcie roku szkolnego. To jedna z moich ulubionych stylizacji. Bardzo lubię spódnice, a w połączeniu z dość elegancką koszulą w serduszka, tworzy jak dla mnie ciekawe połączenie. Miała być piękna sesja na huśtawce, ale długo nie mogłyśmy znaleźć odpowiedniego miejsca. A gdy już się udało to z mamy taki fotograf, jak ze mnie modelka i wyszło jak wyszło.
No nic, zostawiam kilka kadrów, które mam nadzieję, będą się podobać :)
koszula - croppspódnica - ?buty - converse
Miłego dnia!
Buziaki, Klaudia 

3 komentarze: