poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Perfect & Agnieszka Chylinska

Cześć!
Chciałam dziś szybciutko wrócić do dnia wczorajszego. Który znacznie różnił się od poprzednich weekendów, które minęły. A mianowicie byłam na koncercie, na którym gwiazdami wieczoru była Agnieszka Chylińska oraz zespół Perfect. Szczerze mówię, że to muzyka nie w moim klimacie, ale bawiłam się naprawdę dobrze. Grunt to do wszystkiego nastawić się pozytywnie i czerpać z tego jak najwięcej radości. Zawsze to jakieś nowe przeżycia, doświadczenia i wspomnienia.
Chciałam poszaleć z aparatem i wykorzystać tą okazję do podszkolenia się w robieniu zdjęć wieczorowych, ale stałam za daleko :( Dlatego łapcie kilka marnych zdjęć z daleka, a może następnym razem uda się pochwalić lepszymi ujęciami.

A jak Wam minął weekend? Pochwalcie się co robiliście! :)
Buziaki, Klaudia 

18 komentarzy:

  1. byłam pare razy na koncercie perfectu i było świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na swoje lata i tyle ile są już na scenie to naprawdę warto wybrać się na ich koncert :)

      Usuń
  2. Kurde, Perfect słyszałam raz na żywo i pamietam, jakie mialam ciary!!! Rocka lubię, wiec to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest udany koncert jak się ma ciary :D Ja tak mam zawsze na Bednarku :3

      Usuń
  3. Cool event, great pics!!
    Follow 4 follow?
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm a gdzie to było ? :) Bo nie dawno właśnie też byłam na koncercie Chylińskiej i występował jeszcze jeden zespół, ale nie mogę sobie przypomniec jaki bo juz mnie potem nie bylo :(
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejscowość Łukowa w województwie lubelskim :)

      Usuń
  5. Ooo Agnieszka <3
    uwielbiam ją ;d
    Nie bylam na jej koncercie,ale swetna muzyke ma
    Zapraszam też do siebie http://willbesmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja bym nawet posłuchała, choć generalnie też nie moje klimaty. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakieś urozmaicenie i dobra zabawa :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię piosenki Agnieszki :)
    Świetne zdjęcia ;) Zawsze jeżdżę na przeróżne festyny i choć grają tam muzykę nie w moim klimacie, to i tak bawię się świetnie ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog---> klik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, ale wiadomo, że to nie to samo co koncert ulubionego zespołu :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Fajnie byloby byc na ich koncercie. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poszłabym na koncert Chylińskiej :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń