sobota, 3 października 2015

Autumn

Cześć kochani!
Witam Was w tą słoneczną, choć jesienną sobotę. Nie lubię jesieni, nie ma w niej nic co mogłoby wprowadzać mnie w dobry nastrój. Niestety dopadło mnie przeziębienie i to, co na  chwilę obecną potrafię docenić, to ciepły koc i gorąca herbata. Nawet na przyjemności brakuje czasu, nauka i prawko pochłaniają każdą wolną chwilę. Powoli zaczęły się także przygotowania do półmetka co wbrew pozorom wcale nie jest takie fajne i powoli zaczynam mieć tego dość. O poważniejszych sesjach to tylko mogę sobie pomarzyć. Brak mi modelek i czasu na ich szukanie robią swoje. Pomyśleć można, że może zrezygnowałam z robienia zdjęć, bo moja strona świeci pustkami. Ale tak nie jest, uznajmy, że to tylko taka mała przerwa techniczna i mam nadzieję, że niebawem uda się ją nadrobić, szczerze chciałabym. Dziś jednak mam dla Was zdjęcia, postanowiłam ostatnio sama troszkę zapozować. Jak to wyszło, oceńcie sami :)


A Wy jak spędzacie jesienne popołudnia i wieczory? :)
Buziaki, Klaudia 

13 komentarzy:

  1. W pasiaczku wyglądasz baaardzo ładnie ;) i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jeszcze nadrobisz :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super , jak widać możesz stać po dwóch stronach obiektywu bo w każdej sytuacji świetnie się spiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Na jesienne wieczory najlepsza jest książka i kubek herbaty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień zawsze psuje mi humor. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam jesień, to dla mnie najlepsza pora roku! :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna luźna stylizacja, takie lubię najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)
    Jak tam idzie Ci z prawkiem ? ;>
    Ja jesienne wieczory spędzam głównie w łóżeczku przed tv :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look, uwielbiam takie oversizowe bluzki :)

    OdpowiedzUsuń