sobota, 17 października 2015

New - autumn session

Cześć!
Nawet nie wiecie jak to fajnie jest pisać będąc wyspanym i pełnym życia, ponieważ miało się wolne od środy :D Dodatkowo mam dziś dla Was pierwszą sesję, którą nareszcie udało mi się wykonać po tej długiej przerwie. Zwykłe, jesienne zdjęcia, a dające tyle radości! Nawet nie przeszkadzało mi to, że jest ta jesień, której tak nie lubię, bo wyjątkowo pogoda dopisała. Więc może nie będę się dziś rozpisywać, a po prostu zapraszam do obejrzenia efektów tej sesji.

Modelka: Karolina ♥

Co myślicie o tej sesji? :)
Buziaki, Klaudia

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień to zawsze świetna pora na sesje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu po wejściu to wygląd bloga przyciągnął całą moją uwagę bardzo pięknie tu u Ciebie ;* buziaczki :*
    może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw. super kolorystyka, fajna koszula. kurtka przecudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja fajna, jednak uważaj na światło, w takich mocnych promieniach nie łatwo jest robić zdjęcia, więc najlepiej znaleźć cień lub (co wiele osób dziwi) robić te zdjęcia ze słoncem z tyłu :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń