środa, 20 stycznia 2016

Forever young!

Hej kochani!
Znów piszę będąc w pełnym biegu. Dlatego znów była tu tak spora przerwa. Ale piszę z pewną zmianą, a mianowicie od 15 dni jestem osobą dorosłą. Jeju, jak to dziwnie brzmi! Szczerze, długo wyczekiwałam tego dnia, a tak naprawdę nie zmienia on nic. Wciąż jestem tą samą osobą, "malutką" córeczką dla rodziców, tylko z dowodem w ręku, który będzie przypominał, że już się starzeję haha :D Moja impreza osiemnastkowa z pewnością będzie niezapomniana, a to za sprawą najlepszych ludzi! Niesamowite mieć tak wspaniałe osóbki obok siebie :) Nie będę się rozpisywać bo zabrakło by mi czasu :D A ten dzień będę wspominać jeszcze długo, długo, tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z tamtej nocy :)


Ja poproszę taką imprezę jeszcze raz! :D
Do następnego, Klaudia


1 komentarz: