poniedziałek, 8 lutego 2016

Winter

Cześć!
Nadrabiając zaległości mam dziś dla Was sesję, którą udało mi się zrobić jeszcze gdy był śnieg. Przyznam się szczerze, że troszkę zapomniałam o swoim Nikusiu, dlatego tak wiele radości sprawiła mi ta sesja. Fajnie było znów stanąć za obiektywem i poczuć się spełnioną. Niesamowite ujrzeć uśmiech na czyjejś twarzy i usłyszeć mnóstw miłych słów, że zdjęcia się podobają. Życzę Wam abyście zawsze czerpali jak najwięcej przyjemności z tego co robicie, abyście byli wtedy tak szczęśliwi jak ja :)


Jak Wam się podoba?
Klaudia

7 komentarzy:

  1. Super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ciebie zima na całego!:) U mnie jak na razie śnieg zniknął, więc jest trochę ponuro;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! I do tego śnieg! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia !:)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja! aż uśmiech się pojawia na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń