czwartek, 23 kwietnia 2015

W swoim żywiole



Cześć! :)
Dziś nareszcie przychodzę z nową sesją! Tak się cieszę, że w końcu choć przez chwilę mogłam poszaleć z moim Nikusiem. To tak niezwykle fajne kiedy robisz coś co kochasz. Idealny moment by nareszcie się powygłupiać i pośmiać, odpocząć od rutyny. Wyrwałam siostrę z przed komputera by nie marnować tak pięknego dnia. Opłaciło się! To niedługie wyjście dodało mi sporo siły i motywacji. Chcę więcej takich!! :)
Nie będę się rozpisywać, zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

A tak się troszkę wygłupiałyśmy ♥


I tyle na dziś, mam nadzieję, że szybciutko wpadnę tutaj z nową sesją :)

6 komentarzy:

  1. Rezi <3 Swietne zdjęcia! :)

    olaa-141.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio mam zastój w zdjęciach :) Muszę się przeprosić z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czekam na nowości u Ciebie, bo uwielbiam Twoje zdjęcia! :3

      Usuń