wtorek, 19 maja 2015

Wspomnienia, o których warto mówić glośno


Nie mam czasu na nic, serio. Komputer włączam bardzo rzadko. Ale dziś, mając wolny dzień skorzystałam z okazji i postanowiłam coś tutaj dodać. 
Jak ja strasznie czekam na wakacje, ale z pewnością nie tylko ja. Mam tyle planów do z realizowania, wiele pięknych sesji w głowie, dobrze, że to już nie tak długo. Wiesz jak umilam sobie to czekanie? Przeglądam zdjęcia z zeszłych wakacji, nie było tego aż tak dużo, bo dopiero zaczynałam swoją przygodę z fotografią, ale jednak. Dziś chcę pokazać właśnie jedną z tych sesji, chcę o niej wspomnieć może głównie dlatego, że to dużo fajnych wspomnień. Pomysł wpadł do głowy pod wpływem chwili i zaraz się za niego zabrałyśmy. Fociłyśmy długo, na spontanie i przede wszystkim dla zabawy. Nie jesteśmy mistrzami świata, ani ja fotografem, ani ona modelką, ale liczą się chęci. Dziś jestem do przodu o nowe doświadczenia i piękne wspomnienia. I właśnie to jest fajne.
Bo nie robię nic z przymusu, a dla własnej przyjemności. Właśnie taki aspekty cenię sobie najbardziej. :)

I na koniec wspólne zdjęcie!


Do następnego!
Pozdrawiam, Klaudia.













5 komentarzy:

  1. masz rację, nie tylko ty czekasz na wakacje :) śliczne zdjęcia !


    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, pomysłowe ;)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny pomysł na sesje!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia Wam wyszły. Cudowny pomysł z balonami ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń