wtorek, 2 czerwca 2015

DIY: spodenki

Cześć!
Sezon letni powoli się zaczyna. Na dworze coraz cieplej, a w Twojej szafie brakuje spodenek? Nie martw się, jest na to łatwy sposób. Przeglądnij swoją szafę lub zaglądnij do mamy. Poszukaj spodni, które chciałaś wyrzucić. Wykaż się kreatywnością, a z pewnością Ci się to spodoba.
 Więc dziś nie sesja, a spodenki. Spodenki, które postanowiłam zrobić sama. Zrobiłam czarne i dżinsowe. W sumie nie było przy nich aż tak dużo pracy, ale troszkę się podenerwowałam. To było moje pierwsze podejście do zrobienia jakiegoś ubrania.
Zacznijmy od początku. Co było mi potrzebne?


Oczywiście spodnie, które obcięłam na długość, która mi odpowiada. Nożyczki, żyletki i pumeks. Obcięte spodnie ścierałam pumeksem, a następnie ciągnęłam nożyczkami. Zrobiłam także dziury na przodzie spodni i też ścierałam pumeksem i trochę żyletkami.


Następnie zabrałam się za tył spodni. Na jednej z kieszeni wycięłam dziury i znów użyłam żyletek na przemian z pumeksem. A druga, powstała z racji tego, że uwielbiam bandamki. Noszę je najczęściej na głowie lub ręce. Ale moja czerwona była na tyle zniszczona, że miała trafić do kosza. W ostatniej chwili sobie o niej przypomniałam. Trafiła na jedną z kieszeń i taki jest efekt:



Drugie spodnie jakie wpadły mi w ręce to czarne. Dużo przy nich nie zrobiłam. Obcięłam i podgięłam. A kieszenie z tyły, za pomącą żyletki do połowy odprułam. Znalazłam też starą sukienkę, w której nie chodzę, a która ma koronkę i doszyłam do odprutej połowy kieszeni. 
Tak to wygląda:



Mistrzem nie jestem i pewnie jeszcze trochę trzeba poprawić, ale sprawiło mi to wiele frajdy. Pewnie gdybym miała talent szyłabym wszystko, a nie robiła tylko spodenki, no nic, na dziś wystarcza mi tyle.


A Wy zrobiłyście już swoje spodenki? :)

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z takimi kieszeniami, dzięki temu spodenki staja się oryginalne i niepowtarzalnie.
    ✿KONKURS!!! NA MOIM BLOGU ! ✿- kliik!
    ✿mój blog✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! Muszę poszukać jakiś starych spodni i je przerobić :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja co roku przerabiam sobie spodenki ;) zawsze to coś bardziej kreatywnego i ciekawszego, od sklepowych propozycji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dokładnie, można zrobić takie jakie dokładnie chcemy :D

      Usuń
  4. Świetny pomysł :) fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Obydwie pary są śliczne, jednak bardziej w moim stylu są te czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ! Ja jak na razie szukam odpowiednich spodni. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetnie wyglądają! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, czaderski pomysł! A te z bandamką- świetne, efekt naprawdę fachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo też ostatnio naszło mnie na przeróbkę ubrań, tylko coś nie mogę się zabrać... Ale to jest super opcja, bo tanim kosztem można uzyskać coś fajnego i niepowtarzalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te czarne super!
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. te czarne są naprawdę rewelacyjne, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń