piątek, 5 czerwca 2015

Czas dla bliskich

Cześć!
Dziś przychodzę ze świeżutkimi, dzisiejszymi zdjęciami z moją Marzeną. Korzystając z wolnego od szkoły postanowiłam ją odwiedzić. Umówiłyśmy się z myślą o zdjęciach, a pogoda nam w tym sprzyjała.Standardowo, zawsze w tym samym parku, bo w tym mieście nie ma gdzie robić zdjęć. Dobrze, że u mnie nie mam takich problemów :D 
To był naprawdę udany dzień, nie zmarnowałyśmy ani chwili. Dziś nie będę wstawiać wiele zdjęć, te kilkanaście powinno pokazać jak było fajnie. :)














19 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, byłabym zaszczycona, gdybys kiedys zechciała ze mna powspolpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Ładny uśmiech :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Jesteś piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny uśmiech !!! i swietne zdjecia !


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, uśmiechnięte zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju z taką uśmiechniętą modelką, to aż przyjemność pracować! Radość na sesji zapewne nieopisana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny uśmiech
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny blog! Ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3.
    Ma cudne włosy <3.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, modelka genialna i ma piękny uśmiech, o włosach nie wspomnę :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń