piątek, 26 czerwca 2015

Pomimo odleglosci..

Cześć!
Dziś wpadam na chwilę, a post będzie znacznie krótszy od poprzedniego. Chciałam się pochwalić swoim uśmiechem, który wywołała pewna osoba. A mianowicie mój przyjaciel, który mieszka bardzo daleko ode mnie i możemy widywać się tylko kilka razy w roku. Jest to przykre, że osoby, które potrzebujemy i cały czas powinny być obok, to przez dużo większą część roku są dla nas tylko internetowo. Poznaliśmy się przypadkiem, a nasze pierwsze spotkanie to był tylko i wyłącznie kontakt wzrokowy, nie zamieniliśmy ani jednego słowa. To z jego inicjatywy zrodziła się nasza przyjaźń. Po pierwszym spotkaniu napisał do mnie na facebooku i tak zaczęliśmy naszą znajomość. Rozmawialiśmy na tyle często i z zaangażowaniem, do tego stopnia, że na drugim spotkaniu rozmawiało nam się tak, jak byśmy znali się całe życie. Choć znam go krócej, to czuję się przy nim swobodniej niż przy większości moich bliskich znajomych, których mam na co dzień. Pomimo odległości wiem, że zawsze mogę na niego liczyć. Potrafimy cieszyć się z tego co mamy, a nasze relacje zbudowane są na cierpliwości i wytrwałości. Wiem, że zawsze mogę mu ufać i bardzo się cieszę, że mam obok siebie kogoś takiego. W dzisiejszych czasach ludzie są bardzo zmienni, a znajomości internetowe jest utrzymać dużo trudniej. W życiu raczej najbardziej doceniamy osoby, z którymi można się spotkać, pogadać w cztery oczy, poimprezować, przeżyć wiele przypałów. Więc jak utrzymać przy sobie osobę, z którą to wszystko jest ograniczone? Powiem Wam szczerze, że wtedy docenia się to dwa razy bardziej, bo tych wspomnień nie ma tak dużo, ale są dużo bardziej wartościowe, są ciągle z nami i pozwalają wytrwać do kolejnego spotkania. I to się ceni najbardziej, z tego jest się dumnym. Pokaże Wam dzisiaj kilka zdjęć jakie udało mi się zrobić mu w środę. To nie sesja, a zdjęcia prywatne, dzięki którym częściej będę mogła wracać do tych pięknych wspomnień.

I na koniec wspólna radość, że nareszcie mogliśmy się spotkać ♥

A na dodatek obchodzi dzisiaj urodziny i jeszcze raz chcę mu życzyć Wszystkiego Najpiękniejszego!♥
Na szybko chcę też wszystkim życzyć już oficjalnie udanych WAKACJI! ♥
Ale o tym będzie kolejny post, już z typowo wakacyjną sesją, na którą pomysł mam i muszę zabrać się za realizację :)

Na dziś to tyle.
Pozdrawiam, Klaudia.

MOŻECIE ZNALEŹĆ MNIE TAKŻE NA:
Facebook/Instagram/albo snapie: flyawayy6





23 komentarze:

  1. Dobrze mieć taką osobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, fajnie że masz takiego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takich znajomych - mieszkają na drugim końcu Polski i to jest strasznie kijowe. Mimo wszystko podziwiam ludzi, którzy umieją utrzymać taką relację na odległość. ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w banery na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny post :)


    https://www.facebook.com/takemystyle

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna notka:)
    one-day-to-my-life.blogspot.com - serdecznie zapraszam, początkuje:*
    może jakaś obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie, że masz taką osobę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze daleko od siebie :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że niektórzy mimo odległości potrafią budować więź i utrwalać przyjaźń jeszcze bardziej, że nie oddalają się :) Nie wiem czy ja bym dała radę, bo jestem osobą która raczej jest wierna bliskości i to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy próbowałam uwierzyć w przyjaźń damsko- męską, ale niestety się na tym zawiodłam, ponieważ, po czasie dowiadywałam się, że ktoś, kto był dla mnie przyjacielem, traktował mnie już rangę wyżej, co prowadziło do rozczarowań. Dzisiaj moim najlepszym przyjacielem jest mój chłopak, choć również dzieli nas odległość, a najlepszą przyjaciółką - mama ! Bardzo ciekawy wpis! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz rację, bo raczej zawsze tak jest, ja też już miałam kilku przyjaciół, z którymi po czasie kontakt się urwał, bo któraś ze stron chciała czegoś więcej. Może i w tym przypadku także by tak było, ale odstrasza mnie związek na odległość, a jak by nie wyszło to utrata tak ważnej osoby..
      Dziękuję! :*

      Usuń
  11. Kochana co do włosów- włosy nie zęby i szybko odrosną! Ale sama mówisz,że są tego plusy, bo są zdrowe. Według mnie na pewno pięknie wyglądasz! Przecież ładnemu we wszystkim ładnie, prawda? :*
    A co do sesji z Tobą- również chciałabym stanąć przed Twoim obiektywem, masz piękne i naturalne prace! :* Gorąco pozdrawiam, Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo Ci dziękuję <3 No to jakoś musimy się umówić i wspólnie coś zdziałać! :*

      Usuń
  12. Bardzo fajnie to opisałaś, a ja w tych aspektach się z Tobą zgadzam ;)
    Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fajny blog! Bardzo ciekawie piszesz ;> Post podobał mi się i sądzę że ciężko w dzisiejszych czasach znależć upragnioną miłość. Sam szukam ją od wielu lat.;)
    Życzę szczęścia i wytrwałości.
    Pozdrawiam https://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Fakt, miłość jest znaleźć bardzo ciężko, dlatego cieszę się, że przynajmniej mogę mieć tak wspaniałego przyjaciela :)

      Usuń
  14. Fajnie mieć takiego przyjaciela. To skarb, więc nie pozwól mu nigdy odejść ;)!
    Świetne zdjęcia <3.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne naturalne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń