środa, 8 lipca 2015

Justyna Steczkowska - koncert

Cześć!
Dziś wpadam z mini sesją, która była dla mnie wyzwaniem. Dlaczego? Ponieważ po raz pierwszy robiłam zdjęcia na koncercie. W niedzielę odbywały się dni mojej miejscowości. Wystąpiła gwiazda - Justyna Steczkowska. Od początku nie zrobiło to na mnie wrażenia. Nic do niej nie mam, nawet lubię ją jako jurorkę The Voice of Poland, jednak nie przepadam za jej muzyką. W takich imprezach chodzi o to, by dobrze się bawić. A ja nie wyobrażałam sobie zabawy przy jej muzyce. Miałam nawet zrezygnować i nie pójść wcale. Ale była to dobra okazja do spędzenia czasu ze znajomymi oraz szansa dla mnie, by wypróbować się w robieniu zdjęć koncertowych. Także zmusiłam się do wyjścia z domu.
Tym razem, na szczęście, obeszło się bez komplikacji. Ale za to, nie spiesząc się, zjawiłam się obok sceny za późno. Ludzi było sporo, a mój wzrost mi nie pomagał i z tego powodu miałam trochę problemów z robieniem zdjęć. Wciąż ktoś wchodził mi w kadr i ciężko było mi fotografować "obiekt pożądany". Sporo zdjęć wyszło rozmazanych, brawo ja :D Jednak coś tam udało się uzyskać. Czy jestem zadowolona, nie wiem, ale przynajmniej pierwszy raz mam za sobą, może kolejne sesje koncertowe będą lepsze :)

Jak Wam mijają wakacje? Może Wy macie jakieś ciekawe przeżycia koncertowe? :)
Pozdrawiam, Klaudia

13 komentarzy:

  1. Myślę, że zdjęcia wyszły naprawdę dobrze, biorąc pod uwagę fakt, że to koncert, a ilość światła jest ograniczona. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warunki na takich koncertach są ciężkie do robienia zdjęć :D Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia wykonałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci te zdjęcia wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być świetnie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szczerze to nie było :D Jeśli nie zna się żadnej piosenki, to ciężko jest się dobrze bawić :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, rewelacja ! W sumie niby znam Steczkowską, a za nic w świecie nie wiem co ona śpiewa. xd

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja kojarzę tylko "Dziewczyna szamana" :D

      Usuń
  6. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) A zdjęcia wyszły ci świetnie jak na pierwszy raz, a wiem jakie to trudne ;)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie jak na pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na pierwszy raz to wyszły bardzo dobre ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń