sobota, 11 lipca 2015

Autoportrety


Dzień dobry!
Od dwóch dni pogoda dołuje, zrobiło się szaro i brzydko. Ale nie o tym teraz. Jestem tu dzisiaj by pokazać zdjęcia z wykorzystaniem jeszcze tych słonecznych dni. Ostatnio miałam mniej fajny czas i nie mogłam znaleźć sobie miejsca. Jednego dnia zebrałam się w 10 minut, wzięłam statyw i poszłam przed siebie, żeby tylko pobyć sama i zebrać siły. Spacerowałam, robiłam zdjęcia i miałam mnóstwo czasu dla siebie. Przemyślałam sporo spraw i choć troszkę mi ulżyło. Cieszę się, że mam swojego Nikusia i mogę z nim poszaleć kiedy tylko zechcę. Zrobiłam trochę autoportretów, jednak mistrzem w tym nie jestem i wyszło jak wyszło :D Ale przynajmniej dobrze się przy tym bawiłam i byłam szczęśliwa :) Może już niedługo ruszę z sesjami i nie będę musiała dodawać swoich zdjęć :D A tym czasem zapraszam do obejrzenia moich autoportretów :)

A Wy jak spędzacie swoje wakacje? :)
Do następnego, Klaudia

25 komentarzy:

  1. Piękne są te zdjęcia z kapeluszami!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne! mega mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze czarno-białe jest zniewalające- aż trudno uwierzyć, że robione samemu ze statywu!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3

    zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz ;)
    Pięknie wyglądasz!!! ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacery z aparatem są bardzo stymulujące. :3 Ja często na spacery zamiast Soniacza biorę zwykłą małpkę, bo jest mniejsza i poręczniejsza, chociaż wiadomo, że nie ma takiego rozmachu jak lustro. :)
    Ostatni autoportret jest świetny. :D Też sobie sporo ostatnio zrobiłam, ale tylko trzy najlepsze ujrzały światło dzienne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja też jestem wybredna co do zdjęć, ale robiłam i na bieżąco kasowałam te niefajne, więc zostały te, które są w miarę okey :D

      Usuń
  8. jejku jakie piękne zdjęcia <3 ! stylizacja jak najbardziej w moim guście, kapelusz piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z kapeluszem i ukrytą połową twarzy jest piękne - takie tajemnicze i widzę je w czarno - białej wersji :) Ostatnie zdjęcie też nawet mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na autoportret to zdjęcia bardzo fajnie wyszły :)
    zapraszam do mnie http://anitapeslafoto.blogspot.com/ KLIK :)

    OdpowiedzUsuń