czwartek, 30 lipca 2015

Pod moim drzewem wspomnien-ja oddycham...

Dobry wieczór!
Sesja przerobiona już od dawna, tylko czekała na dodanie. Ale, że odstawiłam komputer na bok i staram się z niego w ogóle nie korzystać, to nie miałam kiedy napisać posta. Jednak dziś jestem i postanowiłam to nadrobić. Zdjęcia letnie, zwykłe i na luzie. Prosta stylizacja i mój ulubiony park. Ale w taki upał dużo trudniej się pracuje. Pomysłów było sporo, tylko z realizacją wypadło gorzej. W pewnym momencie jak się położyłam, tak nawet nie miałam ochoty wstawać. Pomimo, że była to zielona trawa, a nie przechadzająca się pomiędzy marzeniami gorąca, piaszczysta plaża z książką pod nosem, pomyślałam - "Chwilo trwaj wiecznie!". Trzeba się cieszyć tym co mamy i w każdej sytuacji doszukiwać pozytywów. Życie jest jedno, więc trzeba brać z niego garściami. Każda chwila, może być dla nas niespodzianką. A marzenia nie są wstydem, wstydem jest gdy ich nie spełniamy. Po krótkiej przerwie podniosłam się i wróciłam do robienia sesji. Tak więc teraz zapraszam do obejrzenia jej efektów:

Modelka: moja cudowna Iza


Mam nadzieję, że sesja się spodoba!
Pozdrawiam, Klaudia

16 komentarzy:

  1. Pewnie, że się podoba, pozytywna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne zdjęcia! Iza ma śliczną bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Piękne zdjęcia ! Naprawdę fajny blog ! ;)
    zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba zachęcam do obserwacji
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne ujęcia :) to ostatnie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ! ;)
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia *>*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://aleksandra-karnowska.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Iza piękna!:)

    http://dorey-doorey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń