czwartek, 23 lipca 2015

Holiday time - session

Cześć!
Dziś mam dla Was sesje, którą zrobiłam dokładnie tydzień temu. Sesja została zaplanowana dość szybko, bo dziewczyny napisały do mnie dzień wcześniej, czy miałabym czas. Po małej redukcji swoich planów odpisałam, że tak i w taki sposób udało nam się spotkać. Powiem szczerze, że takie spontany są najlepsze, bo gdy planuję z dużo większym wyprzedzeniem to nic z tego nie wychodzi, a tak z dnia na dzień udało się wszystko. Z początku miałam obawy ponieważ jeszcze nie często zdarza mi się mieć przed swoim obiektywem obce osoby, jednak okazały się one niepotrzebne. Dziewczyny były bardzo wesołe, gadatliwe i sympatyczne. Współpracowało mi się z nimi naprawdę świetnie, a czas mijał bardzo szybko. Jest kilka kadrów, którymi chciałabym się z Wami podzielić, także zapraszam do obejrzenia efektów.

Modelka: Ala Cieślik


Modelka: Żaneta Bednarz


I kilka wspólnych zdjęć dziewczyn:


Mam nadzieję, że Wam się spodobają! :)
Do następnego, Klaudia 

28 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia i sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami z obcą osobą lepiej się współpracuje ;-) dobre efekty sesji!!! całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj racja, wystarczy tylko przezwyciężyć strach i może być naprawdę super :)
      Dziękuję! :*

      Usuń
  3. Świetna sesja!:)
    Klikniesz w linnki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia w wianku najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też najbardziej podobają mi się zdjęcia w wianku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczyna. Zrobiłaś jej piękne zdjęcia :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna modelka,a pani fotograf mega utalentowana. Nic tylko pozazdrościć. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/bikini.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za tak miłe słowa! ♥
      Z przyjemnością zajrzę! :)

      Usuń
  8. jaki piękny jest ten wianek! Dodaje jeszcze większego uroku modelce;)
    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest wspaniały, to właśnie z nim najbardziej podobają mi się zdjęcia dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj, ile jak przy jego robocie nerwów zjadłam :D Dziękuję! :)

      Usuń
  11. Wow,zdjęcia są naprawdę świetne :D Najbardziej podoba mi się wspólne,przedostatnie, które dodałaś. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ;d
    Wpadaj teraz do mnie jak masz czas: http://willbesmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń