poniedziałek, 20 lipca 2015

Ice coffee

Hej!
Upały znów powracają, nareszcie. Ja bardzo lubię taką pogodę, ale wiem, że często, ciężko jest przetrwać, aż tak upalne dni. Jest tak gorąco, że człowiek nie mam na nic siły i ochoty i jeśli nie ma w pobliżu plaży i kąpieliska to ciężko sobie znaleźć zajęcie. Dziś mam dla Was sposób jak ochłodzić sobie tak upalne dni. Ja najczęściej sięgam po książkę, robię mrożoną kawę i odpoczywam na balkonie. 
W dzisiejszym poście zdradzę mój banalnie prosty sposób na pyszną mrożoną kawę. 
Co będzie mi potrzebne? Cappuccino, mleko, kostki lodu i cukier.

1. Do szklanki wsypuję dwie kopiate łyżeczki kawy.

2. Następnie dodaję pół łyżeczki cukru.

3. Później wrzucam 3 kostki lodu.

4. I wszystko zalewam mlekiem.

5. Gdy wszystkie składniki mam już w szklance zabieram się za "miksowanie". Specjalną końcówką z ostrzami miksuję wszystkie składniki aby uzyskać planowaną kawę. 

6. I gotowe. 

Dla osłodzenia sobie życia kawę można podać z ciasteczkami, które właśnie upiekła mama. 
<Oczywiście w małych ilościach, bo dieta, haha :D>

To jest właśnie mój sposób na mrożoną kawę. Banalnie prosty i pyszny, naprawdę.
A Wy pijecie taką kawę? Macie swój innym przepis? :)
Do następnego, Klaudia 


12 komentarzy:

  1. Świetne! Lubię pić cappuccino ale nigdy nie wpadlam na pomysł, aby robić to w ten sposób 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też lubię, a mrożoną piłam z saszetek ze sklepu, a raz jakoś tak wpadłam na pomysł by zrobić sama z cappuccino i się udało :D

      Usuń
  2. Super wygląda ale jak dla mnie za słodko :(

    Zapraszam do siebie! :*
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam bez cukru, ale mi tam brakowało tej pół łyżeczki. Każdy przepis można zmodyfikować :D

      Usuń
  3. Mrożona kawa to zdecydowanie to czego potrzebuję teraz! Muszę wypróbować.
    Całuję i zapraszam na mojego bloga :),
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że posmakuje! :)
      Z pewnością odwiedzę :)

      Usuń
  4. Ja nie piję kawy, ale wiem jak przygotowuje się ją w kawiarni, w której pomagam i dziewczyny jeszcze zawsze dodają gałkę lodów waniliowych :)

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można można, sposobów jest tysiące, każdy według gustu i uznania :D

      Usuń
  5. Świetny pomysł :D Mrożona kawa to coś cudownego! <3
    Urzekły mnie te ciasteczka, mam ochotę na takie haha
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń